А оцінкою якості надання соціальних послуг - є рівень задоволення потреб підопічних установи. З цією метою було прийняте рішення, відразу, після проведення ремонтних робіт у житлових кімнатах підопічних, встановити бездротову систему виклику персоналу.
Як це працює: у кожній житловій кімнаті підопічних біля ліжка встановлено кнопку виклику персоналу. При натисканні на кнопку, сигнал відразу поступає на встановлений на посту медичної сестри табло-приймач викликів, на якому відображується заздалегідь запрограмований відповідний номер кімнати. Разом з цим, вібро-сигнал поступає на пейджер-годинник, розміщений на руці молодшої медичної сестри. На екрані пейджера також висвічується відповідний номер виклику. Сигнали можуть прийматися з десяти кнопок одночасно.
Таким чином наш персонал має змогу миттєво реагувати на будь-яку позаштатну ситуацію, а кожен підопічний, який потребує допомоги, миттєво її отримати.
Ось так одна маленька кнопка виклику персоналу може врятувати життя, зберегти здоров'я та суттєво покращити умови проживання підопічних.