Наказ про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у КУ Богодухівський геріатричний пансіонат у 2021 році

01 липня 2021 року                                                                                                                                                                                                                             № 12-ОД        

На виконання постанови Кабінету Міністрів  України  від 01 червня 2020 року №449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг», відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 29 лютого 2016 року № 198 «Про затвердження Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності», та з метою проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у КУ Богодухівський геріатричний пансіонат у 2021 році  н а к а з у ю:

1. Провести внутрішню оцінку якості соціальних послуг у КУ Богодухівський геріатричний пансіонат до 10 липня 2021 року.

2. Призначити РУЧКУ Катерину Олегівну, сестру медичну старшу КУ Богодухівський геріатричний пансіонат, відповідальною за організацію і проведення оцінки якості соціальних послуг на постійній основі та розроблення анкет (опитувальників) для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, їх заповнення і аналіз.

3. Створити комісію з оцінки якості соціальних послуг у КУ Богодухівський геріатричний пансіонат у 2021 році ( далі Комісія) у складі:

ЧАБАНЬ                                           директор КУ Богодухівський геріатричний пансіонат, голова комісії       

Оксана Леонідівна                             

РУЧКА                                           сестра медична старша КУ Богодухівський геріатричний пансіонат, секретар комісії

Катерина Олегівна  

СПЕСІВЦЕВА                                    лікар загальної практики – сімейний лікар КУ Богодухівський геріатричний пансіонат

Ольга Іванівна                                    

ГАРБУЗ                                            сестра – господиня  КУ Богодухівський геріатричний пансіонат

Тетяна Вікторівна                               

ВОЛОШИНА                                     отримувач соціальних послуг КУ  Богодухівський геріатричний пансіонат   

Віра Іванівна                                      

СМОРОДСЬКА                                  отримувач соціальних послуг КУ  Богодухівський геріатричний пансіонат 

Лідія Миколаївна                              

СИТНИК                                          отримувач соціальних послуг КУ  Богодухівський геріатричний пансіонат 

Юлія Іванівна                                     

ПОДГАТЕЦЬ                                    отримувач соціальних послуг КУ  Богодухівський геріатричний пансіонат 

Семен Федорович                              

МАКУХА                                          отримувач соціальних послуг Богодухівський геріатричний пансіонат 

Володимир Іванович                            

4. Комісії:

4.1. Розробити план заходів з проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у КУ Богодухівський геріатричний пансіонат у  2021  році.

4.2. При проведенні внутрішньої оцінки якості соціальних послуг керуватися Державним стандартом стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності, затвердженим наказом Міністерства соціальної політики України від 29.02. 2016 року № 198,  «Порядком проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг», затвердженим постановою Кабінету Міністрів  України  від 01 червня 2020 року №449,  та  використовувати наступні методи:

- опитування/анкетування отримувачів соціальних послуг та/або їх законних представників;

- самооцінки персоналу, залученого до надання соціальних послуг;

- спостереження за процесом надання соціальних послуг;

- бесіда/співбесіда з отримувачами соціальних послуг  та персоналом, що надає соціальні послуги;

- вивчення документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

5.1. Належне проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у 2021 році.

5.2. Здійснення аналізу та складання звіту за результатами  оцінки якості соціальних послуг.

5.3. Складання звіту за результатами проведеної внутрішньої оцінки якості соціальних послуг та оприлюднення результатів на офіційній веб-сторінці у соціальній мережі та інформаційному стенді установи.

5.4. Розроблення заходів за результатами  оцінки  якості соціальних послуг, спрямованих на покращення якості надання соціальних послуг.   

6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор                                                                                                                        Оксана ЧАБАНЬ