ЗАХОДИ за результатами проведеної внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у КУ Богодухівський геріатричний пансіонат у 2021 році, спрямовані на покращення якості надання соціальних послуг у 2022 році

№ з/п

Короткий зміст заходів

Термін виконання

1.

Аналіз звернень і побажань підопічних з метою вжиття додаткових дій для подальшого вирішення порушуваних ними питань

Протягом звітного періоду 2021/2022 років

2.

Посилення контролю за якістю та обсягом надання послуг підопічним

Протягом звітного періоду 2021/2022 років

3.

Систематичне проведення відповідної роботи з персоналом щодо підвищення якості обслуговування отримувачів послуг

Протягом звітного періоду 2021/2022 років

4.

Облаштування частини подвір’я тротуарною плиткою з метою безперешкодного та вільного пересування підопічних, зокрема по території установи

Протягом звітного періоду 2021/2022 років

5.

Проведення капітального ремонту харчоблоку

Протягом звітного періоду 2021/2022 років

6.

Проведення капітального ремонту та утеплення фасаду будівлі

Протягом звітного періоду 2021/2022 років

7.

Капітальний ремонт огорожі установи

Протягом звітного періоду 2021/2022 років

8.

Встановлення спортивного майданчика з вуличними тренажерами

Протягом звітного періоду 2021/2022 років

 

9

Організація залучення аматорських, музичних гуртів  та учнів навчальних закладів з метою урізноманітнення дозвілля підопічних в установі

Протягом звітного періоду 2021/2022 років