Заходи за результатами проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у 2020 році, спрямовані на покращення якості надання соціальних послуг у 2021 році


з.п
Короткий зміст заходів Термін виконання
1. Аналіз звернень і побажань підопічних з метою вжиття додаткових дій для подальшого вирішення порушуваних ними питань Протягом звітного періоду 2020/2021 років
2. Посилення контролю за якістю та обсягом надання послуг підопічним Протягом звітного періоду 2020/2021 років
3. Систематичне проведення відповідної роботи 3 персоналом щодо підвищення якості обслуговування отримувачів послуг Протягом звітного періоду 2020/2021 років
4. Облаштування частини подвір’я тротуарною плиткою з метою безперешкодного та вільного пересування підопічних, зокрема по території установи Протягом звітного періоду 2020/2021 років
5. Проведення капітального ремонту покрівлі даху Протягом звітного періоду 2020/2021 років
6. Проведення капітального ремонту та утеплення фасаду будівлі Протягом звітного періоду 2020/2021 років
7. Капітальний ремонт огорожі установи Протягом звітного періоду 2020/2021 років
8. Встановлення системи відеоспостереження Протягом звітного періоду 2020/2021 років